You've got a body, it's hotter than rock'n'roll

Tjeeenareää!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, men jag sa ju att jag hade en del för mig ;)
Har haft en fantastisk månad. Mycket som har hänt och har väldigt mycke att se framemot! Nästa stopp är redan ikväll då vi ska åka till Oskarshamn för att hälsa på kära Martin. Det blir ett gäng som åker dit och det ska bli väldans trevligt :)

Nästa helg är det Den svenska björnstammen hemma i Sundsvall som gäller. Sjukt skönt ska de bli att få komma hem, ska även klippa mig lite ;)
Sedan är det påsk och dags för fjällenresan med släkten. Gud så underbart! Få träffa alla igen :)

Jag är väldigt sugen på att köpa en iPad nu, brorsan var ju här förra helgen och hade sin Padda med sig! :) Satt och petade lite på den. Och trean kom ju ut just! hmmm.....a sign?


Nu så ska jag jobba undan allt så jag kan dra hem och fixa med bilen innan vi far :)



Go låten, reminds me of Stadshuset 2011 med Malin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0