Crash into me, at full speed.

Hej hej, hemskt mycket hej.
Jobbvecka innan min "riktiga" semester lider nu mot sitt slut :) Varit kattvakt åt gosekissarna Chewie och Bruno :) Så lördag kl 08.23 sitter jag på tåget som ska ta mig till Sundsvall :) Kommer att ha med mig fet packning eftersom jag ska åka iväg på folkrace, hede 3-dagars. NERVÖST! Jag gick ju och vann ifjol så jag måste försöka försvara titeln. Klart jag ska! vafan.... ^^
Och sen ska jag till Kalmar direkt efter för att fira min sötnos, ha liten "egen lugn semester".... (eftersom Jacob jobbar) Sedan ska jag på Dead By April med Jacob, Martin och Charro. Jag fick biljetter i present av Martin när jag fyllde år. Blev så sjukt glad och rörd, shiet. <3
Och veckan efter det funderar jag och Jacob att dra iväg på någon liten semester ihop :) Utomlands, Sverige, Norge, Danmark eller hemma. Det vet vi inte än. Förslag?
Sedan börjar jag och jobba igen. :( vill vara meeeer ledig!!!

Mini-semestern med mamma och pappa var super mysig! Vi började med att åka mot Ullared, det såg ut som sist fast typ dubbelt så mycket folk. Det var så mycket folk att rulltrappan gick sönder upp till resturangen, för mkt belastning. Haha! Vi var där Söndag - Onsdag. Lyckades shoppa upp kring 2500 kr sammanlagt och är super nöjd med allt! :) Onsdag så körde vi över till östkusten, Kalmar. Och stannade till Söndag :) Trevlig helg med Jacob sovandes hos oss i vagnen och en go middag hos familjen Carlsson :) <3

Nu så sitter jag och taggar dom sista timmarna på jobbet för att åka hem och packa om min väska (lite för mkt kläder o skit orkade knappt bära den.) Och sedan åka in till kissemissarna på Fridhemsplan och sova där med dom :)

 
Första plats för ett år sen. Här jävlar ska de kämpas :)
Hede 2-dagars 2011
 
 
 
 
We can collide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0