Somebody tell me when's it gonna end.

Kom till jobbet för ett tag sen :) Imorse var de lite segt. Och bobzOR hade tagit toaletten ifrån mig! Så jag gick runt och muttra för mig själv. Håller atm på med lite bingo banners och lyssnar på lite musik - Lil'wayne bl.a
Ikväll står det städa och tvätta på schemat. Jag ser lite framemot det faktiskt. Ska försöka fixa nån lätt middag till mig själv också efter som Bobo har dragit sig till Karlstad :) (Och givetvis ska jag spela CS med dig ikväll Martin. Aldrig sviker jag dig!)

Jag följer ju Melodifestivalen, så måste bara påpeka, Dead By Aprils låt, jag gillar den! Tycker nog att de är den bästa hittils. Även fast jag är öppen för förslag. DBA är ju självklart mina favoriter ;)

Saknar min familj! Tur som så kommer ni nästa helg. Jag längtar verkligen! Och vi har även Fjällen på tapeten. Kanske det blir en tur dit i år trots allt :) Hoppas!!

Har sett att Emma har det bra i Austrailen nu, så nu är jag lite lugnare ;) Ha det så jävla roligt nu gumman. Tänker på dig! <3


Puss på lille modiga Emma <3
I Adore you sweetie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0