I'm with you.

Många, mysiga och snabba veckor har passerat förbi.
Jag är återigen kass på att uppdatera. :) Har haft rätt mycket att göra de senaste helgerna. Familjen har varit här, Jacob har varit här, har varit hem en helg och denna helg har Emma varit hos mig.

Hon är fortfarande hos mig, då jag ska följa henne till stan för att vinka adjö då hon sviker Sverige för Sydney. ;)
Det ska bli roligt, jag är glad för hennes skull. Lite ledsen och nervös blir man ju, men det får vi ta <3

At the moment sitter jag med lite banners för våran poker lobby. Jag är sjukt opepp på jobb, men timmarna går :)

Som vanligt pysslar jag hemma, resten av dygnet spenderar jag med datorn. Man hinner inte så mycket på en vardag :) Jobbar ju 9-18.

Har precis börjat spela ett nytt spel på telefonen, Drawsomething heter det. Jag är kass på att rita, men det är jätte roligt spel :D Spela mot mig! cisieh

Nu så ska jag ta en huvudvärkstablett och ett glas med vatten.

See you!


Tack sötnos :) <3

 


me me me me!!!

 


Fick ett armband av moster när jag var hemma :) <3
Tack moster!


Jag och emma delar på go jävla vinet. Franskt.
Rekommenderar detta rödvinet.
Väldigt lättdrucket :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0