I'm smiling but I'm dying, trying not to drag my feet.

BACK! :)
Nu så har yttligare en helg av mitt liv gått :) På fredagen lagade vi god mat. Inget kort på det, men det blev tagliatelle med squash, kycklingfilé toppad med västerbottenost och en örtsås. :) + mega gott rödvin till!
Höjdarmiddag och krash i soffan till film gjorde att man blev väldigt trött.
Lördag, sov vi väldigt länge. Sedan fick vi för oss att dra ut och käka, Simon och Lars var sugen på Sushi, jag och Jacob var inte sugen på sushi, så vi tog en Japansk resturang med grill och sushi :) Raw hette den, låg på Sankt Eriksplan. Faktiskt väldigt gott! Vi drog vidare till söder, jag och Lars drog på en pyttepytteliten Bishops. As mysigt :)
Sedan tog vi en taxi hem!
Och igår, gjorde vi en lite fetare middag....haha....Hemmagjorda hamburgare! :) Väldigt gott. Gjorde efter Leilas recept och hedde i Rökessens. Lite häftigt :)
Sitter på jobbet atm. Ska försöka åka hem strax, så jag avrundar här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0