You sneaky mom! ♥



Jobbar med lite banners för våra partners. Det är roligt! Just nu så har jag en liten break då mitt huvud håller på att sprängas!
Något nytt?
Vi har ju fått en lägenhet jag och Lars i Barkarby. Det är en nybyggd 3a, verkligen super mysigt läge! Med loftgång och 6 lägenheter i varje hus. Mycket trevliga grannar omkring oss! :)
Jag ska slänga in lite bilder här också, ifall någon hade missat.
Men nu måste jag dela med mig av detta super härliga Halloween buset utav mamman!!
Så jäkla gulliga, "2+2=5!!!!"
"You were sooo close!!"



Nu tänkte jag dra mig hemöver :)
Ska försöka fixa ett par Bingolotter tills ikväll också, då det är 20-års jubileum hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0