You set my heart and soul on fire ♥

Tjolevippen!
Det har varit en fullspäckad helg. I fredags var det mammas födelsedag. Super trevligt! :) Jag somnade vid 04.00 och skulle upp vid 07.30.. ;) För att sedan åka iväg på folkrace i Stavre. Elina kom för att titta och även Carolina + Z...Super glad blev jag! :) Jag körde hem seger det 2 första heaten. Sedan så i tredje kom jag på en andra plats. (Feg som jag är...) Finalen vart det en krock och som vanligt halkar jag efter. Så jag låg sist(Femteplats) Och tog mig upp på en tredje genom att köra om 2 st ... ;) Var måttligt irriterad just efteråt men sen smälte det och jag är ganska nöjd med min allra första tävling. Detta gav mig lite smak och jag ska köra i Kramfors också denna helg ;) Ska bara testa vilken bil jag ska ta.
Efter folkracen i lördags så var det bara att dra över till Alnö för att fota en student innan balen. Det gick smidigt och alla var så fina! :') Ni ska få lite foton här nere och säg gärna vad ni tycker! ;)
Efter det så åkte jag hem och bara fortsatte att packa, skulle iväg till Södermalm för att fira mig själv och Carolina :) Jag vart lite försenad as usual. Elina väntade på trappen och Carolina och Lina stod vid vägen ;)
Vi startade grillen och jag hoppade i duschen, vilket visade sig när jag var klar så spöregnade det ute...Alltså styrde vi av den fucking jävla grillen. Lina stekte köttet istället och vi sprang runt som yra hönor allehopa :) Maten satt där den skulle tyckte alla och det var super gott! Vi surrade, dansade och lyssnade på bra musik. Klockan tickade på och vi drog ner mot krogen då vi hade bestämt att gå till Allstar. Väl där så hade vi super skoj, vi splittades inte och dansade en del :) Carolina och Lina drog hem lite tidigare än oss och när vi var påväg hemöver så snubblade vi på en efterfest.
10.30 var jag och Emma hemma i min brors lägenhet igen och städning stod på schemat. Efter det deckade båda i sängen :) Emma åkte hem med sin mami och jag sov kvar i sängen. Min bror hade inte uppfattat att jag var kvar hos dem så de blev brydda över vem som låg i sängen och sov. De gick förbi några gånger och tillslut säger min bror: Hallå? Och jag säger: Kebabpizza! Haha, av vilken anledning vet jag inte men det föll mig in...
Söndagen är dagen och vi åkte och köpte morsdagspresent åt mamma. Lite kaffe med olika smaker och presentkort på Birsta city :) Jag mådde tumme ner...fyyyfan!
Jag är glad och nöjd över min helg. Eftersom detta är en utav de sista sociala helger hemma så är jag lite ledsen... Men de kommer fler!!!!
Tack för lördagkväll mina damer. Det betydde oerhört mycke....
Rocker'n Emma
Lina var där till en nytta...STEEKA KÖÖÖÖTTT... ;)
Parteyy pinglan Carolina var också där..
Jägershot! :)
Suparn Elina och Smsarn Emma..
jäger?
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0