Make-over ♥

Nu har jag bestämt mig för att göra en make-over här på bloggen. Namnet får fortfarande vara densamma än så länge för jag vet inte vad jag ska byta till.
Min tanke med detta är att jag är kreativ i hemlighet men vill dela med mig lite av det. Och det kan inte passa bättre än nu eftersom jag ska bege mig mot el stockholmo för ett jobb så det betyder alltså en förändring i mitt trista liv idag. Då kanske ni finner inspiration av något eller så är ni bara här för att snoka ;)
Jag ska ge er ett inlägg om mitt tidigare skrivande. Och ska även skriva om vad, när, hur. Så fort som möjligt kommer en uppdatering och jag hoppas på en massa feedback om vad ni tycker mina vänner!
PEACE

Kommentarer
Postat av: Carolina

Det gillas!!! :D

2011-05-17 @ 15:49:12
URL: http://ckra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0