KALAAAAS! ♥

Hipp hipp hurra för Cissi idag som fyller hela 21 år! - MAN TACKAR! :)
Idag på mitt gruppsamtal så firade vi mig med en liten prinsess tååårta... :') Fint gjort <3 And I love you all! <3
Jag har haft kalas hemma hos mig idag, släkten kom och jag fick lite paket :) Fin fina glas från Lagerhaus som jag önskat mig! En lampa från IKEA. Strykjärn. Lite vita dekorationer :) Presentkort från IKEA och lite cash. Tack alla som var och grattade mig! <3 Och det bästa av allt var en förstoring på Alexander, <3 Tack bab e!
Förutom mitt kalas har dagen bestått av lite Birsta. Har blivit bjuden på lunch av bästaste moster, tack tack!
Hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag.
Måste bara tillägga att de är riktigt taskiga på Bigbrother de senaste avsnitten med freeze, tease and release....FAN vad jag hatar dem just nu!
Imorgon är det 50 års kalas på G för min mor! :)
Hedooo
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0