Every little piece of my heart ♥

Tjolahopp.
Gårdagen spenderades i fin fint sällskap. Jag var i Härnösand som sagt, så fort jag rullade in med Opeln så drog vi vidare mot Dollar Store. Där fyndade jag för hela 200 kr, fick med mig hem ett skissblock, pennor, smörknivar, skålar, glass, wunderbaum, necessär och en liten ficklampa. Det var säkert något mer men resulterar till typ, onödiga saker.. :) (inte skissblocket o pennorna)
Sedan så skyndade vi oss till ballen och satt där och åt våra Daimglassar. Det var gudomligt gott och glassen hann smälta så mycket som vi pratade typ. Nu har vi NÄSTAN pratat ikapp oss efter alla dessa månader. Men bara nästan!
Det var mysigt, såg BB och lite sådär, jag stannade till 20 över ett. Där av jag brassade hemöver och tog mig en ägg macka, av vilken anledning vet jag inte!
Idag så vaknade jag av att min mage var upp och ner. Jag försökte vila så de gick bort men gick inge vidare. Upp igen för att åka på samtal och sen iväg mot stan för att fixa personbevis. (För att ha på båten)
Det kanske ni inte visste så många utav er men jag ska åka med Silja Rock imorgon, kl 09.20 går bussen.
Men i alla fall så fick jag ett super duper efterlängtat sms av Anna, de ville komma och äta hos oss. Så vi laddade upp med grillning! Vi käkade Grillspett och potatisklyftor. Med Sweet baby rays(bbq sås) blandat med creme fraiche. Förbannat gott!
Sedan så har jag tvättat/packat inför resan imorgon. Det blev en del men försökte i alla fall ;) Mer info om båten är den att jag har bjutt med min mamma som 50 års present. Hon har inte vetat om det förrens ett par veckor tillbaka i tiden. Hon vart paff och sedan glad :) (Men det hon inte visste var att jag är under 21 år och behöver målsman med mig, hähä) Och det är Evas födelsedag imorgon så henne har vi också bjutt med på båten. Hon skall få en liten present av mig :) <3
Såklart är det Jay som ska uppträda med sitt band där på båten. Sedan är det oskulden för att åka stor båt för mig, så det ska bli roligt!
Jag var nyss på Donken med Carolina och Lina. :) Vi åt en chäs och lite pajer. HÄHÄ.
Wish me good luck och nu ska jag tvätta ur min färg ur håret. Klockan 00.12 har jag just färgat klart mitt hår ;) Vad blev det? RÖTT!
grillmästarN!
Svarta kläder? Ja kanske det. Haha
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0