Emma ♥

Hej!
Har varit hos tandläkaren pga tandont. Men de såg inget fel och lagade ett litet hål mellan 2 tänder. Jag gjorde utan bedövning och har aldrig gjort det förut! hihi :D
Just nu inväntar jag att klockan ska ticka på, jag ska nog ta och lägga mig o vila. För klockan 15.30 tänkte jag åka mot Härnösand! Där väntar min kära Emma på sina paket som hon skulle fått för x antal dagar sedan ;) Sedan saknar jag henne med, har inte träffats på hur länge som helst. Min Emma <3
Också tänkte vi gå på dollar store och kolla ifall jag hitta skissprylar där. Behöver ett litet block + blyerts pennor. Måste sätta igång med min kreativa hjärna typ NU! För snart flyttar jag och då är det så mycket annat.
Så nu säger vi, Grattis Emma i efterskott!
PEACE

Kommentarer
Postat av: Emma

Gullduuuu!!! <3 iih

2011-05-18 @ 15:12:20
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0