Dont cry like a bitch when you feel the pain ♥

Hej,
Sitter nu sista halvtimmen på jobbet. Har gjort lite banners och sådär. Just nu sitter jag i flash.. :)
Igår blev det super mys i en alkispark med mina roomies, Emelie och Elin + Benita, Helena och ELINA! <3 Som serverat på silverfat eftersom jag slutade klockan 18 så var det bara att möta upp dem. De hade köpt baguetter, rostbiff, kyckling, potatis sallad, sallad... :) Mums! Stekande sol och massa trevligt prat så var jag nöjd med min dag.
Idag tänkte vi köra en liten repris på oss 3 bara..Men det komma bli super det med. De är och handlar det nu I guess. Vi får se vad de bjuds på :)
Idag var pendeln försenad med 1h 15min. Egentligen längre för jag åkte inte med pendeln jag bruka åka med för den var tooook försenad. Kände verkligen att SL är bäst när jag satt där och 27 grader i skuggan ute.... ^^
Snart så slutar jag, och får komma ut i solen igen! Haha.
Delar med mig utav Sickpuppies - You're going down.
Och 2 härliga bilder!
PEACE
/Cisi




 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0