Another piece of the puzzle, that doesn't fit ♥

AHOJ!
Ett jävla lyckorus i hela kroppen när man äntligen har landat efter helgen. Jag vann Hede 2-dagars 2011.....?
VAFAN!
Jag åkte hem onsdagkväll från Sthlm, resultat till att jag var trött som ett as när jag kom hem. Och var lilla julafton för mig eftersom mormor och morfar kommit hem från USA. Jag fick en drös med coola rock tishor och godis! :) Även fast jag var trött så blev det att jag somnade ganska sent ändå :/
Torsdag morgon drog jag och mamma till Birsta, jag var tvungen att införskaffa mig ett par svarta jeans. Hittade bara ett par leggings så fick bli det, men de var schyssta och sköna :) Lindex, 249 kr! Vi kom inte iväg förrens vid 4-5 och när vi hade rullat till Nedansjö insåg vi att vagnsboken inte var med så det var ju bara att vända för att hämta den ;)

I Hede är det så mysigt att stå vid vattnet som vi stod ifjol och då klämde vi in oss med Härnösandarna :) Visade sig senare att våra klubbmedlemmar stod nere på plan.....fail! Men mor och far var mestadels där bortöver medans jag laddade....Egen romantisk promenad vid vattnet ;) och även en sittande stund med massa funderingar på livet. Någon öl slank väl ner då och då. :D
Lördagen var mekanikern min lite sne och kunde inte gå rakt...Men tur som var skärpte han sig! Första start 10, var jävligt nervös, trodde jag skulle gå under! Men en 2a plats blev det efter Johanna Hedberg. :)
Eftersom det var 170 st tävlande ungefär så fanns de gott om tid o gå och kika på andra heat. Fick några kort också till Hemsidan våran.
Andra heatet tog jag en första plats. Med en jäkla massa tok i starten som jag kunde glida förbi rätt lätt :) Skönt att ha med sig en, men var ju tvungen att plocka några till för att vara garanterad A-final!
Men innan tredje heatet blev det en rejäl skur som höll i sig extra mycket när jag skulle upp på plattan ;) Precis så att spåren rann förbi mig så jag hade det helt ok med mina nya däck på. Jag kom väl av som dom första men var jävligt seg tyckte jag. La mig efter ettan och var inte annat än att hänga på, såg i princip ingenting! :/ Men det var roligt, sladdrigt som fan :D Haha! Då var det färdig plockat med poäng för den första dagen. Hade som krav att ta en första plats på söndagen! Gick och la mig i hyfsad tid, :) Var jävligt skönt och välbehövligt.
Söndag, och mitt första heat körde jag mig en seger! Då hade jag hyfsade poäng in i Final iaf, 24 poäng, 3e in i A-finalen. Valde spår 3.
Vilket slutade jävligt fint eftersom att jag hade fritt helt och hållet. Lite sådär halvstressad fortsatte jag förtränga att de var en vinst det handlade om för jag vart så jävla nervös. Ledning ensam i 3 varv bilen gick sämre och sämre, hörde knackningar första heatet men höll tummarna ;)
på det 4e varvet körde jag ikapp en med punka och vart ännu mer nervös att Marie knappade in på mig. Väl förbi punkat så hade jag fått company in the back. Någon smäll blev det men det klarade upp sig. Stängde så gott jag kunde och låg på med de sista med biljäveln. Det var jävligt nära att den inte skulle orka, fick dra ur den på ettan ordentligt på målrakan..... BUT I MADE IT! :) Och jag är jävligt glad för det. Har varit i Hede sedan jag var 10-11 år, började köra när jag var 15 år. Tog mig 3 år som junior och 3 år som dam att lyckas ;) Haha.
Vinnaren åker ett ärovarv på taket. Tänkte nej det går inte, bilen orkar inte :) Pappa kom och körde runt mig. Roligt var det men pinsamt som fan! Tänkte behålla balaklavan på...;) hahaha....
Fick höra sedan att far min inte vågade kolla så mycket... Och jag har ju en del luckor och inte en enda aning om hur de gick till bakom mig så vi beställde filmen från Filip som var där och filmade. :)
Jag kan inte annat än le! Jag är oerhört glad! :)

Tack för en super trevlig helg alla ni som bidrog!

Igår åkte jag hemöver till Stockholm igen. Blev lite senare än tänkt så jag var väldigt sen hem. Är trött som fasiken idag och kommer nog bara åka hem, till media markt sen slänga mig i sängen! :)

Bilder skall jag ge er när jag fått in alla, :) Inte mycket på mig eftersom far min inte hade tid att knäppa kort, haha :) Kanske någon annan som har några?



Another piece of the puzzle, that doesn't fit
You throw your arms up, you're so damn sick of it
What are you coping for
What are you hoping for
Love
You won't be thinking of cars when
You're on your death bed and dyin'
You'll only be thinkin' of what you are paying for,
What you are praying for
Love

Kommentarer
Postat av: elin

GRYMT CISI! :) synd jag inte var där och bevittnade det med egna ögon, måste få kika när ni får den där filmen! :D

2011-08-03 @ 14:40:22
URL: http://sedergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0