fjällen(?) ♥

Hejhej!
Jag har gått och blivit förkyld! WIIIEE :D Men det är ingen faraaa!
Klev upp lite sent idag, typ vid 11.30!
Och jobbade ju idag 14.00 på hockeyn :) Total kaos typ... haha! Men det gick! Jag och Maja åkte och panta som några lodizar hihi :) När jag kom hem så hade mamma lagat sin goda gulasch soppa, mums! Så såg vi klart melodifestivalen haha, myyys! Så gjorde jag ordning dip :) Mums! Nu så sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik :) ska spela lite CS snart haha! Kanske det blir fjällen i år, så imorgon ska jag kolla på täckisar :) Hitta jag inga ska jag beställa från junken :)
Ha de bra, hej mäer!


You know that type of shit just don't work on me
Whistlin', trying to flirt with me
Don't take it personally
'Cause we were never in love
It doesn't really matter who you say you are
Singing out the window of your car
When another girl across bar
'Cause L-O-V-E's not with this was


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0