grega ♥

Igår var jag och Emma på Andreas Grega på stadshuset. :) Det var faktiskt roligt och han var väldigt bra live tyckte jag! Vi kände absolut ingen! Men det gick det med :D När vi kom in så gick en tjej framför oss i garderoben, hon ba "åh gud ni är minst 10 år yngre" ...Mena hon va inte 30 år vad jag kunde se men hahaha.... :D doooog lite dårååå! ... Kan slänga in en bild här framöver på gregaboi :) Måste bara få dem från Emma först.
Ikväll såg jag hockeyn och melodifestivalen. Hockeyn gick ju kanoners, SLUTSPEEEL TIMRÅ! Yeah :) Sen spelade vi in melodifestivalen :) Satt och såg ikapp den, haha det var rätt bra melodifestival i år :D Fast älsklingen va ju tvungen att avslöja allt, haha..
Klockan e nu 02.52 och jag täntke börja dra mig till sängen nu. Ha försökt i en timme typ..Men nu så sitter jag i mina pyjamasbyxor och tisha ready for the bed :D
Heeeej määäää er!! :)
jhonnie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0