tvättelitvätta ♥

Tjoho
Har än inte fått bilderna av Emma men det kommer det kommer! :) Igår var en underbar dag, film och en massa mys med Emma och Sonja. På kvällen pratade jag med sötnos i telefon :) Vilket jag längtat till efts jag saknat han :D Imorse vaknade jag av ett sms av Jhonnie men somnade om efter en stund. Mamma väckte mig sen vid 11 och då vare ju bara att kliva upp och lyda order :D Skulle ta hand om tvätten och städa lite haha. Nu har jag lyckats hänga en och slängt in en ny, den e nog snart klar och ska väl hänga den med :D Ska också göra något att äta är så himlans hungrig!
Vid tre ska jag hämta mamma från jobbet med .. Sen vet jag inte vad som händer, ska umgås med Jhonnie hade jag tänkt.
Hej mä er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0