Lite ny design ♥

Nu har jag uppdaterat min design lite grann :) Som ni kanske ser så har jag kvar lite av min gamla design.. Svaret på det är att jag gillar när det är lite rent och städat :) inte en massa plotter. Så jag ville ha kvar min vita bakgrund och mina postitioner på allt.. Ni ser ju att ändra lite färg och lite typsnitt så vart det ju som en "ny blogg" hihi!
För övrigt sitter jag och pratar med Jhonnie på sms :) Också har jag Emma på MSN.. Ska prata klart med henne sen så ska jag lägga mig i soffan och vila. Är ju så att mitt bäckenben har vridigt sig så jag har fått varit och vride tillbaka det hos sjukgymnasten :) Är måttligt öm just nu :D
Jag ska nog, eller ehh vi ska nog sova tidigt idag jag och Jhonnie :D Jag är faktiskt lite trötter :( och jag sakna haaaan <3
Imorgon är det fEzzzt som gäller. Emma, jag och Sonja ska iväg :) Emma ska sova hos mig så hon kommer hit innan, sen tro jag Sonja med skulle hit innan. Sen har vi nog planerat en förfest innan krogen också :) Vi får se hur det blir! :D Det ska bli skojigt iaf.. 

Men hej mä er..  


Kommentarer
Postat av: Paramnesia

Awesome!

2010-02-13 @ 01:07:30
URL: http://paramnesia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0