Dålig uppdatering ♥

Hej hej, hemskt mycket hej.
Nu har det varit en jäkla dålig uppdatering nu för tiden. Det får jag ursäkta mig för och några anledningar finns det, men jag ska skärpa mig..
Min dator har pajat x antal gånger.
Jag har lite skolarbete att göra eftersom jag läser upp 2 kurser :) En kurs är nu avklarad.
och sedan så har jag min lille älskling i Helsingborg som jag spendera min övriga tid på.. :)
Under tiden har inte det skett allt för mycket..
Men vi tar framtiden istället. På fredag ska jag på middag och andra rolig heter med Sonja, Robin, Emma och Emma :) Det är så att Sonja fyllde år idag och för de vill vi ju gratta henne lite :D Det ska bli trevligt!

Idag har jag inte gjort något typ. Jag har duschat, och suttit här en sväng.. Mitt fina konstverk jag gjorde nyss har vi här nere.. :D Menar, så roligt man har på en onsdag, wiie.. Nu ska jag lägga mig i sängen strax och vänta på att älskling ska bli trötter så jag får ringa och liva upp han lite :)
Hej med er.

 




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0