backseat ♥

Hej hopp
Jag gör ej så mycket på dagarna, :) Är bara hemma och greja på som vanligt. Ska väl försöka göra något vettigt med mig liv i framtiden hade jag tänkt men inte riktigt bestämt mig. Många funderingar har jag väl men vill se vart livet tar vägen innan det istället. Men det löser ju sig. Just nu har jag precis spelat CS och sitter vid spotify.. Ska nog precis upp och mysa. Snart äre natten och då ska man ligga i sängen soooooooova! I helgen är det fotning som gäller med Emma girl och Sonjis, :D Det ska bli roligt, hoppas på fint väder så man kan gå ut och fota!
Men nu tänkte jag gå så, hej med er...

When im goin to sleep i think about all the good and the bad...


Kommentarer
Postat av: Sonja

DU ÄR BÄST, jag älskar dig gumman <3

2010-02-18 @ 08:38:46
URL: http://sonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0