PEACE

Nu är det äntligen dags att presentera, min tatueriiiiiing!
Hahha, nä men har haft det litte hemligt för Emma. :D Skulle bli en överraskning. Tatuerade mig i lördags :) Tyckte inte att de gjorde så faslans ont. Klart de kändes, som en kniv typ..men nä inte så jätte ont.. Det var en skön smärta. Speciellt när man var så bakis så man inte ville leva. Elina följde med mig :) Bild kommer neran.

Nu så äre så att jag var ju med Emma förut, vi var på birsta och köpte till våran ljuslåda :) Det vart ungeför 300 kr, vi delade på det..150 var :) Vi köpte allt på Ikea förutom pappret, som vi köpte på
akademibokhandeln :)
Det vart jätte bra tyckte jag. Ett smakprov kommer neran, utan på och innanför lådan.
Nu tänkte jag lägga mig och sova. Ska ju på skolan imorgon. :)
Hejdå allesammans.













Kommentarer
Postat av: Sofie

Cool :D

2009-09-10 @ 12:50:43
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0