Videoblogg LOL ♥

HEJ BLOGGEN!
Senaste tiden har inte bestått av så mycket mer än att bara levt. På nätterna spenderar jag min tid med Elina bredvid mig och Jhonnie på msn <3.. Annars gör jag inte så mycket mer.. jo jag har köpt en ny mus och matta!
Musen är just nu i Karlstad och väntar på mig ;D
Just nu för tillfället så håller jag på att tvätta upp lite kläder och packar till Karlstadresan :) Inatt ställde jag upp för min vän Elina och var med på hennes videoblogg. Vi är kanske inte världens snyggaste, dom som känner oss fattar och tycker de är skoj. Dom som inte känner oss tycker nog det är tråkigt..
Håller just nu på att för över lite folkrace-film och ska sitta och pilla lite hade jag tänkt :)
Jag kommer förmodligen uppdatera nästa inlägg när jag sitter på tåget till Karlstad. Vi ses då! Hejmäder :)


Kommentarer
Postat av: paula

""en mycket skönare känsla att skjuta en älg även om jag skulle vilja skjuta några killar också"" hahahahahahahahahaha

2009-10-28 @ 11:41:41
Postat av: Niklas Freidwall

hahahahaha... nu förstår jag mig äntligen på norrländska kvinnor!

2009-10-28 @ 15:19:10
URL: http://uddabitar.freidwall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0