Get it! ♥

Nu så har jag bokat biljetter till Karlstad :) Torsdagen den 29 oktober åker jag och måndagen den 2 november åker jag hem! :) Jag kommer att sova hos Liden innan och efter LANet antar jag! Det ska bli jätte skojsigt och jag hoppas verkligen att Martin pallrar sig dit, vi vill verkligen träffa dig och vi behöver dig när vi lirar! :D Jag tror också att jag behöver dig... <3
Lördagen den 7 november åker jag till Stockholm med Emma :) Måndagen den 9 november kl 19.00 står vi i globen och röjer till Marilyn Manson! Nån som vill ses i Stockholm eller följa med är det bara att säga till! :D
Just nu håller jag på att lära mig om Judendomen på religionen. Hmm! (y)
Jag måste iväg och få något i magen snart är så grymt hungrig!

Jag saknar min Emma, <3

Glöm inte Lördag 3 oktober kl 10.00 i Staverviken!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar dig och vi ska ha så jävla kul i Stockholm!!! Du är den bästa, fina fina fina vän! :'D <3

2009-10-01 @ 21:05:14
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/
Postat av: martin

Ja ska ju komma säger ja ju! bara ja får ledigt så ^^

2009-10-03 @ 09:19:51
URL: http://paramnesia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0