Dead by april ♥

Idag har det inte skett allt för mycket, har mekat lite med bilen. Nu tror jag att pappa och jag fixade underredet till stolen ganska bra, vi behövde inte bygga om det :) bara lägga till någon grej. Imorgon monterar jag bältet igen och byter ratt..hoppas jag hinner till lördag! Och att de inte uppstår något problem, :) isåf skiter jag i tävlingen.
Jag är jätte pepp för LAN nu! Träffa alla folk och Martin! Sen träffa mELLEn :D hihi!
Marilyn manson har ställt in sin konsert, bra jobbat mannen! Jag och Emma drar till sthlm ändå! :) Hehe!
Nu så ska jag lira lite CS, hejdå

Ge mig denna man, snälla! <3


Kommentarer
Postat av: martni

grym röst har han.- Förövrigt så har de inte såå många bra låtar...



2009-10-08 @ 08:43:57
URL: http://paramnesia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0