Bilen är skrot ♥

Dagen började med att banan vad ovattnad och tävlingen blev fördröjd. När de väl var fixat så drog jag hem en heatseger :) Nöjd blev jag och peppade pappa. Bror och han startade i samma heat. Men de blev en jävla massa strul och pappa gjorde sönder bilen =/ Vi lagade den hyffsat och jag kom ut i mitt andra heat. Låg tvåa men orkade inge mer... 4a i mål, ;p Pappa sket i sitt heat och vi lagade bilen istället. Försökte fixa styrstaget men gick av så fick svetsa ist.. :s Körde mitt tredje och kom 3a, ;p....Pappa skippade ännu sitt heat och jag körde final. Den gick åt helvete. Rutan pajade, lådan(snartpaj), fronten helt jävla sne och min kropp är helt förstörd.. :s
Lika bra att den blev skrotad efter pappas smäll! hahaha...
aja men bilder kommer nedan. Jag avbröt mitt finalheat och en vart ståendes så jag kom femma. Haha!
Nu peppar jag om till Örnsköldsvik. Får se om de ens blir någon tävling för mig..Hinner nog inte fixa bilen =/ Bror vill ju köra Östersund med sin så den kan jag inte låna. Blä! :( Jag som älskar övik!
Nu så pratar jag med Johan på skype. Ska inte på bio ikväll så det fortsätter nog med skype, och CS sen! :D
Hade bra guys!
HEJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0