Stockholm city! ♥

Idag bor det av till Stockholm ;D Vid 18.00 började vi åka med tåget och var framme 22.30 =) När vi kom fram så gick vi och stängde in grejerna och gick på stan en sväng. Det var roligt att se alla fulla folk och inneställen i Sthlm city! Hehe, det var så här att på tåget så hakade min iPod upp sig, så jag hade ingen musik. Jag tänkte att de skulle lösa sig när jag kopplade in den i datorn..Men de gjorde de inte! Så jag tänkte äh lyssnar lite på datorn..JAG HAR EEEEEEEEEEEEEEEN JÄVLA LÅT! EEEEEN JÄVEL....Gissa vilken?! pato pooh ft. adam tensta - follow me! STOOCKHOLM CIITY! hahaha.....Så jag har lyssnat på den från gävle till stockholm. Tro mig, den är riktigt bra! hahaha :D
Aja, har stickat hela vägen också =) Nu är snart mössan klar! :D Sen ska jag börja sticka en halsduk =) Var lite tufft att ta sig hit men det lär gå bättre imorgon nu när vi gjort det en gång =) Lägenheten är jätte gullig :).... och imorgon ska vi försöka ta oss till Söder! Sen så tänkte vi nog ta en runda på drottninggatan =) Det blir jävla mkt shopping kan jag lova! Fy och usch :D haha!
Nä men, vi hörs på något....Hej mä er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0