LAN ♥

LAAAAAAAN! :D
I torsdags kom jag fram hit vid 22.10 då vi åkte direkt på mAx :) Mums va gott det var! Sen så drog vi oss till bobo, de hade redan riggat upp här, hehe. Så jag ställde till mina prylar och har haft dem här hela tiden :D Första natten sov jag hos bobo, det var jävligt soft att vakna upp och slippa åka runt med packning och skit :) I fredags började alla komma med datorerna :) Param, candy och julle kom vid strax efter sex :) Sen så for vi och köpte massa mat :P Sen så satt vi vaken till typ 4-5 nångång allesammans. Då började alla gå och lägga sig och när jag började tänka efter så fanns det ingen sängplats till övers.. Så jag bestämde mig för att va vaken, jhonnie höll mig sällskap med CS och MSN :) Ehm efter ett tag så vaknade Skurt till liv och han satte sig vid datorn bredvid mig, Pallins dator. Efter att jhonnie dragit från msn så fick jag dö tråkigt. Vet inte vilken tid men ;p...Skurt började glutta på district 9 så jag glodde lite jag med. Somnade han på min axel, sen jag med, i 10 min.. Sen så när jag vaknade igen så började Param yra runt. Minns inte vad han gjorde men han kom och va on på datorn igen! Då vaknade jag till riktigt nångång :D Boot kom nångång då också och riggade ordning sin lilla hörna. Sen minns jag inte men runt 10 började vi fundera på att åka in mot stan. Tiden gick fort som fan och massa folk började vakna till liv.

Jag var skitflum hela den dagen, vi var på stan och kikade jag, julle, param, pallin och boot :) Vi fikade på Åhlens! As god panini men sönder bräääänd! usch blä :p
Sen när vi kom hem igen så var alla vaken :) Vi lirade massaaaaa! hihih.. det var as skoj!
Senare på kvällen så yrade jag så jävulskt. Men ingen idé att sova heller ;p...

På natten bestämde Johan och jag att vi skulle ses. Så jag mötte upp honom på hammarö vid 4a och vi trallade runt där.. sen gick vi till honom där vi började kolla på TVn..hann kolla inte ens typ 5 min så slocknade jag...haha :D Men Johan höll mig vaken med att säga massa tok om vad vi såg på och satt och dilla med min telefon ;p Sen minns jag inte riktigt men runt 0700 gick vi ut och gick igen. Johans ben vart som fiskpinnar så de vart att åka hem då, ringde till param så han kom och hämtade mig vid 08.30 :)

När jag kom tillbaka satt gullePallin vaken :D <3 hehe han ville då dra en powernap på 20 min, sure tänkte jag, (ba han, jag, boot och Martin vaken då) Men iaf så vart jag lite sugen på att göra det med...hittade ingen kudde så fick "dela" åt fel håll med honom.. Han vart tydligen lite sur på mig efter ett tag för han röck kudden av mig så jag slog huvudet i betonggolve, hehe...
Aja, men så jag somnade ett tag .. vid 09.00 - 11.00 ...hehe :D Det var behövligt att sova jag var helt väck i skallen :D Jag är ju det fortfarande men ähh! :p

Förut så testade jag L4D2 demon. Det var rätt så roligt, datorn laggar rätt mycket! :p
Nu så sitter jag och skriver blogginlägget och har Johan i hörlurarna. Han vill spela lite CS :) Så jag ska ta och göra det nu. Har på min vänster sida Pallin, mittemot honom så sitter Gräs och till höger om mig har jag Liden och Backie, mittemot Liden sitter Bobo :) Krångligt att läsa? Vi är iaf 6 st pers med andra ord. Men nu drar typ gräs, pallin och backie. Så det blir jag liden och bobo som drar en natt till :)
Jag sitter nu och funderar på vad fan man ska käka på ikväll alltså, sitter just nu och käkar lite chips :P as gott med estrellas lessfat sourcream :D
Nu så ska jag sätta mig och dega ett tag innan jag sätter igång med något seriöst. Jhonnie kom nyss on på MSN så jag ska prata med honom massa :D
Imorgon på tåget uppdaterar jag igen. Klockan 10.25 går tåget till Stockholm härifrån :)
hej med er!

Kommentarer
Postat av: Candy

Bästaste LAN1 hittills LEtt :D

2009-11-02 @ 13:07:40
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/
Postat av: Paramnesia

2009-11-02 @ 17:00:49
URL: http://paramnesia.blogg.se/
Postat av: Paramnesia

GL HF @ Sthlm.



Och Lanet var nice.:D ^^

2009-11-02 @ 17:01:49
URL: http://paramnesia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0