dansar han? ♥

Just nu sitter jag och prata med Johan och David på skype. Håller på att hjälpa Johan med hans hemsideuppdrag. Annars gör jag inte så mycket mer...Bara är, tänkte spela lite innan jag lägger mig och sover... :)

Jag älskar min pappas, min och johans konversation ... :D
Jag, "bla bla bla bla, OH EN BULLE! KAN MAN FÅ EN?"
Pappa, "Ja klart!"
Jag, "Vad är det till?"
Pappa, "Julmust och pepparkakoooor"
Johan, "Åh julmust! Kan du fråga din pappa om jag kan få Julmust?"
Jag, "Pappa, kan du åka ner till Karlstad och ge Johan lite julmust?"
Pappa, "Dansar han?"
Jag, "ehh? vadå dansar?..."
Pappa, "Ja dansar han? Jag vill inte träffa en våldtäcksman!"
Jag tro jag höll på att garva ihjäl mig!
Pappa, "Ja men, alla som inte dansar är våldtäcksmän?"



Jag ska snart gå och sova hade jag tänkt för att jag ska iväg på skolan imorgon ett tag. ;p Sitter faktiskt och väntar på Jhonnie men han kommer inte on... :( Jag får vel prata ikapp mig med honom imorgon då....Nu äter jag på en mandarin <3 As gott! Nu så ska jag klicka runt lite här så hörs vi!
Hej med er =)

Kommentarer
Postat av: Emma

HAhahahaha ååh din pappa hahah <3 :'D

2009-11-05 @ 11:26:59
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/
Postat av: Candy

Haha låter precis som nått min pappa skulle kunna dra till med xP PAPPOR<3

2009-11-05 @ 21:55:43
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0