Karlstad gång nr 2

Hehe, vi tog en spontan resa till Karlstad denna veckan som var. Hade så himla kul alltså!
Vi sov hos Andreas och så överraskade vi bobo med att Liden och Backie åkte och kidnappade honom, så jävla clean! :D
hahaha, så fick han möta oss bara sådär..hahaha, han hade ingen aning om att vi var där :)
Jaja, på onsdagen så drack vi och grillade och myste.
torsdagen myste vi på med film och mat hos Liden. Han lagade jätte god mat! Och vi såg även CRANK 2 !!! GE MIG DEN MANNEN?
Fredagen blev det så att vi åkte till en camping där Andreas kompis David hade ställt sin husvagn och bodde i. Råkade bli lite fuller sådär. Minttun slog till ganska hårt, men det funkade! Hade super kul kväll, den roligaste på länge.
Lördagen blev vi hemma och typ tog det lugnt. Vi gick och fiskade en sväng :)
Söndagen klev vi upp och packade...sprang ner till busstationen!
Vi åkte buss från kl 12.00 - 00.00 hahaha! Så himla skönt, helt bortdomnad i stjärten..

Idag har det inte skett mycket. Ha fått många dåliga besked inom skolan. Men jag ska klara det hära! Jag får sån himla gullig hjälp av min familj så jag ska klara detta.
Jag fyller år imogon. Många presenter som står och väntar! :)
Och jag känner även just nu att jag är lite less på att sommaren kommer. Mycket händer och många känslor börjar att växa.
Inget jag skäms eller tycker är fel är bland annat att jag saknar Fredrik något enormt mycket.
(klart ni har en del i spelet, mamma ingela och syster sofie, så himla mysigt med grillning och ute i bandsjön!)
Men den känslan svalnar som sagt nog snart av..

I helgen är det folkrace som gäller! Stavreviken kl 10.00 smäller det! Det ska bli himla kul :)

God natt..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo, jag såg det på bilddagboken :) Jag har grattat dig där, men grattis här också :D Hoppas dagen har varit bra, med många braiga presenter! Kram!

2009-05-26 @ 21:25:53
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0