wääw

Det luktar gatufesten! :) Tänkte börja tralla mig in till Emelie snart. Jag ska byta mina tights inne på HM innan :) Idag så var jag inne på gf området och käkade på daltons :) Tack benita! <3
Det var supergott och trevligt sällskap :)
Tänkte nu dra med mig tomas och åka och möta Emelie. Hade tänkt grilla där, och supa lite :) Sen dra sig ner mot staden..Mycket trevligt antar jag!
På fredag smäller det igen. Då skare bli supa som fan och roligt som fan! :) Hehe, :D
Semester på lördag morgon med mamma pappa mormor och morfar. Tro inte de är ens en ide att lägga sig att sova... :D Far grymt tidigt mot falkenberg. Vi är nog framme på kvälla! :D Hoppas det iaf slipper vi stanna upp och sova någonstans. Vi tänkte sova där 2 nätter och sedan drar vi oss mot Göteborg. Där stannar vi 4-5 nätter och gör en massa! Sedan drar vi vidare mot Karlstad..och sover där 2 nätter. Vi får se men troligtvis blire kanske lite små saker emellan åt. Vi har inte riktigt planerat klart. Något vattenland är eventuellt på G :) I karlstad ska jag iaf möta upp min älskade Elina :) <3
Ja, men det kommer med uppdatering hade jag tänkt!

See you tonight at gatufesten! BYE
!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaha, va du där å :D Hoppas på vinst nästa gång ja. :D Ska till Bergsjö å testa där nästa onsdag. Kissen var sjukligt söt, men han ville inte gosa alls :D

2009-07-01 @ 19:01:29
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0