Uppdatering

Hej allesammans ! ehh...

Jag har lovat en uppdatering efter vägen men har inte blivit så. Men jag kan dra igenom lite vad jag har gjort!
På fredagen lyckades jag bli lite full och vi gick aldrig in på GF.. Det var ju fail?
I lördags for vi ju. Kom fram vid 22.00 någonting.. Det var ett rent helvete vill jag säga. Bad om att få sitta på högersida så jag kunde slänga mig ur bilen ifall de behövdes. Min bakfylla var inte något att leka med.

På söndagen klev vi upp tidigt för att dra oss upp mot Gekås. Det var inte så mycket folk till en början men sedan kom det en massa :D Haha, jaja men jag handlade upp ungefär 1600 kr! NICE?! :o På en dag, typ 3 h...Ööhm
Ja så på kvällen tänkte vi dra på bilbingo. Men förväntades bli mycket folk så vi deltog i fisketävling jag och pappa :D Man metade. hahah! Fick typ 15 fiskar men dom var så små :D hahhahaah, när vi kom dit så märkte vi att de va strix/kanal5 som arrangerat. Så vi kom med på film. INTE KUL! Hoppas de inte tar med dom scenerna :) Som ni förstår ska det komma ett program på femman som handlar om Gekås, Ullared. =)
jaja, men vi tjoade runt där och la oss i skaplig tid för att stiga upp och göra ett litet genrep till på Gekås.
Vid 2-3 bar det av mot Göteborg. Vi var framme vid 4-5 tiden och hittade snabbt till campingen :) Den kvällen hände inte så mycket.
På tisdagen drog vi in till stan för att åka paddan. Vi var även på Feskekûrkan hahhaa. Minns inte riktigt men skedde inte mycket mer. Vi drog till campingen och var där iaf.

Onsdagen var det Liseberg som lurades..Innan de skulle vi dra och åka turist buss och gå på universeum. :) Det var mysigt båda grejorna! På liseberg kom mikaela och robert för att åka någon karusell och träffa mig såklart :)
Vi åkte lisebergsbanan, flumeride, kållorado, jukebox, kanonen. Jag dog typ när jag åkte kanonen, jag grät hela tiden ....var i typ 30-40 sek? .... och jag gjorde även illa mig i andra loopen. Rev mig på axeln, :(
På kvällen luktade det lite sprit. Jag mötte upp Micka och Josse. Leftade dem för att träffa Daniel och Hulda :D Vi gick till rockbaren, verkligen mysigt där. Daniel och Hulda var så söta :D melike..

På torsdagen gick vi i stan. Handlade ännu mer! Vet inte riktigt men för 700 kanske. Träffade micka och robert igen :)...
Men iaf så igår bor det av till Karlstad. Det gick snabbt att åka hit :)... Jag tog bilen till stan igår :D Så stolt att jag hittar! Åkte dit för att vara med Lars och Carl-henrik :) Vi skulle gå på bio! hihi...Sedan träffade vi upp Liden och hänkade på han hem =) Lär ju bli att jag tar bilen ikväll igen kanske, vill ju vara med dom när jag är här. Vi får se men jag verkar inte få stanna här för min mamma. Det mest tråkiga är att det har regnat tre fjärdedelar utav resan! ...
Nu längtar jag faktiskt lite hem och vi höres något!
Grattis till Kusin och hans tjej som har fått en liten Albin! Hoppas man får träffa kusinbarnet snart...hihi!
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0