Sandnäset

Åkte hit med husvagnen i fredags :).. bror och anna följde med då och vi började med att ta ett dopp. Jag och kricka hoppade i ifrån bryggan. Det var ju ett helvete haha fick hjärt attack! Vi for upp av panik jag stammade och sa hela tiden "Jag måste upp jag måste upp" hahahahahah :D Det var jävligt kul. Men inte efter..
Jaja, vi gjorde så att vi grillade och gjorde i ordning potatis för mamma och pappa va bort bjuden på mat. Vi spelade lite yatzy och myste på :) Sedan for vi iväg och fiskade. I bjärtsjön! haahah! Ja de va ju en resa för sig. Först hitta vi inte dit, de va ett helvete. körde fel 4 ggr typ :P
När vi var framme skulle vi leta dass. Det hittade vi inte så såg vi en bil och en liten liten stuga. Gick dit för att se om någon var där och fråga vart dasset va, jaha dom visste inte och det var för övrigt 3 unga killar :) haha
Jaja men vi började att fiska, första nappet va en jävla liten abborre, SUCK! Sen fortsatte kvällen med abborrar överallt......
så jävla tråkigt, betalade 200 spänn...
Det roligaste på hela kvällen var att jag satt i en campingstol med drickeshållare på armstödet..vi grillade korv och när jag hade stoppat min korv i brödet ville jag ha ketchup. :) Så jag sträckte mig och kände att stolen gick ner i myren. Det skulle gå tänkte jag! Så precis när jag fick tag på ketchupen så kände jag stolen ba sakta sakta gå snett mot marken, tänkte fan orka inte välta. Men med en korv i ena handen och ketchup i den andra så kunde jag inte ta tag någonstans. Så låg jag där, ner med armbågen i blöta och ansiktet med. Korven höll jag upp för att den inte skulle bli skitig och sist av allt. Hade ett cola glas i drickeshållaren. JA! Rätt över ansikte rann i örat och håret. YES! Så jävla mysigt.. höll på att garva ihjäl mig! Där låg jag, korven var räddad och cola över hela ansiktet. Blöt som en puppa! hahaha herregud...

Ja och nu sitter jag här framför datorn och försöker hitta på något roligt. Spelar yatzy på internet =)
Håll mig sällskap?
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0