u are in my heart, like a tattoo

hej, en uppdatering till :D
Igår på jobbet gick det helt okej! Men det värsta var ju att dom hade lyckats, LYCKATS... att bajsa i våran tomtekruka denna gång?!??!?!?! Vafan är det här............. grymt jävla äckligt, maja fick ställa sig och diska alla våra grejer för de lukta så jävla äckligt...
Fyfan för er!
Det var mkt folk på hockeyn, sålde massa korv och kaffe =) haha!
Inatt var det hockey mot Canada.....FYFAN FÖR DOMARNA OCH CANADA! SUCK MY HAIRY ASS!!!!!
Heja på er endå Sverige, riktigt fint spelat, lite iaf :D

Vi har ju faktiskt bytt bänk här i köket, blev rätt okej, visar bild nere sedan!
Man kan säga att köket blev lite annorlunda faktiskt :) En annan diskho också! :D Stor och bra..haha

Igår bestämde jag mig för att dra på birsta idag, så jag klev upp ganska tidigt för att åka iväg, vi lyckades åka iväg runt 2 nångång och då träffade vi Anna och Kricka för att gå och mysfika och vi gick även in på ikea, jag köpte laptop kudden som Emma tipsade mig om, som hennes bror har :D
Fikat, det var jätte gott, men dom där tokarna åt ju mat så man dregglade ju på mackan istället för att åt den :D haha
vi gick en sväng tillsammans sedan åkte de hem. Då lyckades jag strax efteråt träffa Emma, åh!
Vad glad jag blev :D Hon var där med sin lilla familyyyy, :D
dom sprang runt överallt, emma och jag hängde lite och kikade runt vi med :D
Hittade ett par stövlar, 99 kr.. Va ju tvungen att slå till, som vanligt! :D
Vi var sedan på willys och köpte lite godis och chips, :) Mumsimumsi! Nu sitter jag här med min laptopkudde, den funkar perfekt! :D Glor även på lite tv-apparat.
Fick reda på av emma idag att hasselaresan blir av och de ska jag banne mig anmäla mig till!!!!! :D

Inget mer vettigt att säga, hej med er..



nya bänkskivan!






stövlar, Dinsko 99:- (499:-)

Kommentarer
Postat av: sabina

dom skona tänkte jag oxå köpa, men dom satt ju som berg hahah

2009-01-25 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0