Tjoföljt

Som ni ser har jag ändrat min design lite grand, jag bara fick för mig det. Det är vel inte hel klart men! Jag tyckte de blev en nice bild tagen av emma, där uppe på headern :)
Idag har det inte skett mycket! Ledig från webbdesignen utan att jag visste det, började 12 men va där 8.15! Duktig tjej,
Har iofs lyckats att sticka klar mina mössor, :) Nu måste jag iväg och köpa mer garn,
ngn som vill ha en mössa? Isåf,
vilken färg?
åremössans garn?
eller en vanlig mössa utan "bubblor" ?
:D Ni ser skillnaden här nere... =)

Hade min första körlektion idag, det gick bra. Vi ska bara repa lite på det lilla som fattas sedan gå vidare på nästa punkterna, hon sa jag inte skulle bli så gammal på körskolan, haha!
Jaja, men nu ska jag lägga mig och vila, är så hiiimla trött!
Vi höres något...

heddå!



Din jävla idiot..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0