Övningskör

Igår var jag till Emelie en sväng och lirade, rita och gissa :) Vid hennes nya köksbord, hehe!
Det var kul! De skulle ut på kroga så jag åkte hem med bingokärringarna jag :D
Vi åt på mcdonalds, grymt gott varné!
Idag blire inte så hemskt mycket, har inte planerat.
Nu ska jag iaf på birsta, lunch med brorsan typ :) Ha ju fått lite lön så man ska vel spendera lite pengar, hehe.
Måste försöka hitta ett par jeans nu typ! Har så himla tight med sådana nu. Chinosarna va ju räddningen iaf!
Det är jag som övningskör, det går grymt bra tycker jag! Dessvärre så håller pappa i sig hela resorna, haha!
jaja, brorsan söp igår, så jag ska åka förbi  och hämta honom då nu när vi åker! :) Sedan kanske det blir skoterhoppning i stan, vi får se!
hane så skoj, hej mäer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0