Jobb

Idag är det jobb som gäller,
var in och hade en lektion idag. Jippie?
Tur som är har jag benitis och mammis som skjutsade in mig och hämtade mig :)
Var panini på skolan idag, MUMS! Också åkte vi sedan och åt på sibyllaaa! HAHAHA...
Blir ingen mat ikväll med andra ord :D
Nuså väntar jag ju bara på att klockan ska ticka för att sedan gå till jobbet =P
Är så himla pömsig, så jag hoppas det går snabbt ikv..
Nu ska jag sätta mig och suga på en glass! Mumsipumsi ;D
Vila lite också :)
inget roligt att berätta ju, så hej mä er!

Kommentarer
Postat av: Den dystra Sanningen!

Hej! :D

Ny blogg, kika gärna in :D

2009-01-22 @ 15:34:20
URL: http://dendystrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0