Ill do it for you

Idag har jag varit så himla duktig!
Först har jag varit lite oklok och kunde inte gå till skolan. Så jag låg kvar och sedan somnade jag om till kl 10..
Efter det så satte jag mig och spela Wario shakeland. As kul, :D
Sedan degade jag as mycket. Tog reda på mer om studentfesten på aveny i helgen. hmm, får se hur de blir men troligtvis ska vi ut i helgen igen! Om inte annat ska Emma till mig får jag hoppas :)

Jag började min duktighet sedan med att träna 25 minuter på cykeln medans jag såg på AA,
sedan sprang jag in i duschen och duschade lite grand :D
efter det så gick jag ner till källaren för att hämta trosor och bh, där jag hängde upp tvätten i maskinen
och sedan stoppade jag i mina jeans :)
Pappa ringde mig och börja härja om att jag skulle sätta på potatisen, så jag gjorde det =)
Mamma kom hem idag med en riktig suprise, hon hade varit på lidl, ni kan se på bild här nere.

I lördags var jag ju ut med Sonja, det blev så istället för att jag jobbade. Vi satt hemma och drack lite vin och fixade oss, :) Drog in till stan vid 9, men då va inte dom hemma som vi skulle till, så vi satte oss på donken och chillade med groggen :D
Vi drog oss sedan efter en 40 min kanske, Emma va där :D, vi spelade typ något kortspel sedan drog vi på krogen, haha va där typ 7 min?
Sedan stod vi typ ute och härjade, haha :P
Aja, vi åkte hem och va hemma runt 3, dagen efter mådde man inge vidare alltså! Huvva!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0