hojhoj

Just nu är jag väldigt slut,
vaknade klockan 7 imorse, panik?! åker 7.30....
va ju bara att snabba på sig lite! Fått fetaste finnen mellan ögonen, HAHA!? As irriterande då när man hade bråttom och skit :P
Sedan så på skolan hade vi inte så himla mycket men, var där ganska länge :) Hjälpte söt stumpan att få ihop mössan :D
For runt och yrade med mamma och for med henne på bingo ett tag. Haha så himla fånigt :D Hatar bingo!
Kom hem sen, typ åt golaxen! Indiskalaxspett, pressadpotatis och romsås. MUMS :D
Väntade på att klockan skulle ticka, sedan stack jag till backen med Andreas E och Tomas :)
Var jätte kul! Andreas ÖH joinade oss vid 7 :D
Vi åkte, hade mkt skoj! Fick även åka hem med Andreas E, för att jag tog av hans snowboardskor, utbyte....HAHA pain?!
de ville jag skulle följa med dem, men ähh! Va inte pepp för det .) Får bli en annan gång grabbz

så nu är jag helt slut efter att backen har gjort mina fötter helt gone!
:D Men det var jätte skoj! Speciellt med rätt folk..
Imorgon är det jobb som gäller, hoppas denna gång inte att dom har bajsat...
Vi ses där?

Kanske utgång imorgon, har inte riktigt bestämt mig..Isåf med Emma och Emma :D
Hejmäer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0