dagen efterx2

Studentfesten på aveny var as skoj! var med pato, kjell, jonas, wikke, linnea, emma, danne(?) på förfest!
Sedan blev det lite splitter inne på aveny, men det var inte så mycket :)
Vi dansade och hade apskoj! Träffade en massa vänner, :D Davve och malin, shit! Saknar er så grymt mycket!!!!!
Träffade lill Mattsson också hahahaha! och många fler!
Vi gick till mAx kl 03 nånting. Vi åt massa gotta där och blev hämtad så att mAx precis stängde, 04 nånting ^^
Däckade påengång hemma sedan =D

Jobbade igår då, det var vel helt okej! :D Jag var lite sliten, men det funkade ju!
Vi vart med på en bowlingtur jag och Sonja. Anna och Kicki hade tråkigt så vi drog med dem till stan och bowlade! :D Skoj som fan, hah. Jag sög typ, fattar inte man kan va så dålig hahaha :D
sedan så drog vi oss ner mot stan, så gick vi på olearys =)
Vi höll oss där hela kvällen, dansade, beställde, dansade, osv...=D
Sonja var så snäll som följde med utan pengar <3<3<3
När vi var påväg hem så tänkte vi, subway mums. Så vi gick och beställde oss en macka var :D Mums va gott det var alltså!
Fick skjuts hem av kicki, :) tack!
Idag är jag lite sliten, glömde pronaxen. haha
Sitter med pappa i vardagsrummet, han glor på discovery, hihi
Idag ska jag bara vila och göra en massa läxa, hej mä er!

Kommentarer
Postat av: maja

jag är också skitdålig på bowling, blir inte ens kul då! :P

2009-01-19 @ 23:57:05
URL: http://naws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0