Stockholm city! ♥

Vi har gjort lite allt möjligt jag och pojkarna :) Elina har varit med den mesta delen utav gångerna! I tisdags följde dom med mig till skolan och sådär :) Sedan så började jag jobba så åkte bah och släppte av dem på popen med Elina. Men sen på kvällen myste vi massa med ludo och grejer :) hihi. Och idag så har vi chillat, 12 skulle vi försöka fara men vi åkte kl 18...haha! Åkte och käkade frasses i Bergsåker, visade travbanan för bobo med..Sen så körde vi bobo till Sidsjön där han träffade en söt liten prick och vi for på södraberget, neran kan ni se en panorama bild som jag knäppte med min mobilkamera! Haha inte stolt över kvallen men coolt med panorama :) Sen så hämtade vi gpsen hos min bror och väntade på bobo :) Åkte och hämta honom och sen upp på norraberget! Det var så kallt där så vi drog rätt fort :D Sen hemma tog vi de lugnt och fick besök av Eje och Tomas :D Längesedan guys! Ändring på det!
Nu så ligger vi och myser lite och ska försöka sova....för imorgon....

klockan 10.30 bär det av in till stan för att jag ska skriva religions prov klockan 11.40 :) Medans jag är där så hade jag delvis tänkt att dom skulle åka och handla lite till resan då, godis och något att äta på...:D Sen så tänkte vi bege oss mot stockholm vid 1 tiden! Sjukt roligt det ska bli :D Och jag har fått igång mitt mobila bredband så vi kör spotify i bilen också :D Så för er som inte vet, jag, emma, emma och mina två inneboende pojkar ska åka på trip till Stockholm :) Har varit planerat ett tag :) Vi ska åka dit för att träffa Sonja! Som jag för övrigt inte träffat på ett grymt jävla tag. Shit! <3
Men ja, så vi ska vara där till söndag :) Göra en massa mysiga saker med tjejerna <3
Woho, men en uppdatering kommer när vi är framme! Så hörs vi på, :D
hej med er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0