this is the new shit

Idag har jag varit på 50 års kalas :) Det var super trevligt! Jag körde såklart, även fast jag är ledig imorgon. men jao, så nu sitter jag och gäspar som bara den, känner att de skulle sitta fint med en toast nu så jag ska gå och göra en sådan. Har sagt att jag ska göra det i en halvtimme, mer ..men blir aldrig av hahah :D...
Emma skrev till mig på MSN idag. En aftonbladet länk.....VAFAN?! FOR SURE MOTHER FUCKER!
Den 25e då bokar jag biljetter till Marilyn Manson i Stockholm. Skiter i vilket, om jag åker själv eller så. Jag ska åka och så är det bara.
Yesssboxoxoxoxox! Igår kväll var jag och min sköna höna Elina ute och yrade :) Vi var på torsboda och köpte godis, chips, dipp, dricka :D Och drog iväg med min bil, vi skulle till en skog..Men insåg efter ett tag att vi närmade oss min parkering. Så vi ställde oss i sörberge och myste på. Gjorde dipp i en mosbrickskartong och gaffel hahah! Ja men det gick de med =)...
jaja, jag saknar henne redan. Hon drog till Piteå idag och yrade! hujedamig ;D
Men nu ska jag gå och göra min toast....HEJ!


Vad äre där?! hahah! ;) deni!


wää

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG SKA MED! DU BLIR INTE ENSAM!!! <3

2009-08-05 @ 13:59:58
URL: http://eemmakat.blogg.se/
Postat av: sabina

ser ut som tuggummi haha

2009-09-10 @ 00:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0