barnvakt

Hej :) Har rätt mycket på senaste tiden. Förra helgen körde jag backe i Härnösand. Jag kom trea med min usla tid. Kanske för att det var fem damer samanlagt? Men klådde vissa herrar så jag är nöjd endå. Och över att ha en sådan bil också. På söndagen åkte vi till Årsunda och budade på en colt :) Vi fick den tyvärr inte som vanligt! Men det var en rolig bana att kolla på. Förutom att det var voltningar hela tiden =/
Så nu har jag kommit överens att dela bil med Mattias Jensén i Ljusdal :).. För vi har motorbyte på G och vet inte om vi hinner det. Men blir det så kommer jag dra tom vagn och se om det är någon bra bil i Ljusdal att buda på.. Jag hoppas Emmapemma kan följa med! :)
Jag, Kricka och Olof var och fiskade här i veckan :) Det var super trevligt! Fiskade på Gulp för första gången. En fisk fick kricka och vi noll :) Sedan på kvällen så umgicks vi hos anna och kricka..Vi spelade cranium och hade super trevligt :)

Igår så ville kusin ha hjälp med barnvakt så jag for och hämtade barnen då :) De skulle på härefestivalen. Så vi har ätit godis och chips och bara myst! :) De somnade ganska snabbt igår och vaknade i skaplig tid :)...Jag satt vid datorn inatt som vanligt och pratade på MSN :P Då tycker jag att jag hör Ejes fniss. Men tänkte bara, herregud måste vart i syne! Men efter några sekunder så knackade det på fönstret. Jag sket typ på mig!!!!!!! Då hör man Eje och Tomas skrattar....era bajskorvar! Aja, jag överlevde. Och var dyng hungrig så vi åkte till Donken och käkade :)..
När jag klev upp färgade jag håret sen så gick jag med grabbarna till lekparken =) Vi har nyss lekt klart där och det var jätte roligt hiih :D Emil gjorde så jag fick hjärtattack några gånger. Men det gick bra! :) Dom är så snälla hehe..
Nu ska jag snart skjutsa hem dem :)
Så hej då! :)
På tisdag börjar kursen,
På torsdag ska jag klippa mig,
På fredag ska jag på ams om skistar,
På måndag ska jag till Åre på mässa...
Det sker rätt mycket nu för tiden! :)


Kommentarer
Postat av: kikki

åh vad kul att du skriver blogg, har inte märkt det förrän nu ;) så nu får du en trogen läsare här ;) sköt om dig =)

2009-08-23 @ 21:00:20
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0