jobb

Idag så var det skola, vi knäppte kort imorse på alla lärare i grafen, rätt trevligt faktiskt =) Hihi, jag tog med min elina hem när vi hade slutat, runt klockan 11.. fast vi åt en baguette först! Vi åkte med 12.00 bussen hem! Imorgon slutar jag också 11, ska på samtal med eva kl 12.30 =) När jag kom hem vilade vi lite granna, sedan kom Matilda också drog vi oss upp till ladan, där så börjades det jobba på engång, jag fick stå och sälja blad! :P Wie, ingen som missa mig antar jag!
Sedan så var jag i kiosken resten av kvällen! Ganska chill efts jag inte kan så mycket. Men på lördag blire vel värre då ;D
Ska även ut och supa lite i helgen, känns skönt om de är på lördag! Lär va helt död efter ha jobbat =P
Haha, men kanske skriver något mer i veckan.
Imorgon ska jag vara med fredrik <3

Ser på idolfinalen just nu, rätt trevligt, grabbarna nu :D haha!

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0