glad

Några glada känslor har man fått upplevt idag :D älskling klarade uppkörningen! Grattis till dig babe'isen!
Han ringde mig imorse och det bara spred av glädje i telefonen. Han kom och hämtade mig så drog vi på donken, jag bjöd!
Sedan så drog vi för att gratta Hank. (han fyllde år igår) Han fick ett suddegummi och en pennvässare. Grattis till dig med!
Vi drog sedan efter det för att hämta mammsen från jobbet! Vi fick i oss lite i magen där då :D
Nu så äre ju ganska skönt att NÅGON i min nya "familj" har körkort! :D ahahaha! Men körkortet ska jag också försöka ta. Mamma har lovat nu att vi ska åka in när hon får lön och köpa paket. Hope so? Så jag har det gjort!
Spelade nyss cs med mina vänner lasse och martin! Det var väntat! Har så mkt med skolan nu så kan inte lira så mkt, prov nu på torsdag! Blä!

Men en sak är säker, jag har emma, DET ENDA JAG BEHÖVER!
Jag lovar nu på heder och samvete att vi ska gå ut så snarast som möjligt. Det blir troligtvis nästa helg! I, promise!
Vi kan den här helgen också emma, men jag tänkte du kanske ville vara med mig hela helgen. Tråkigt och jobbigt att följa med på folkrace, vi kliver upp så tidigt! Och då kan vi inte supa så hårt!! HAHAHA =D

Men nu gott folk ska jag försöka sova. Har aldrig varit så här sen till sängen på länge. Nu kommer jag vilja sova läääänge!

Hej mä er
Grattis till min pojke, u made it! <3 (med bara 4 tabbar under den första ensamma körningen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0