Fredrik

Hej och hopp. Jag har inte haft så mkt att blogga om på senaste. I fredags var jag ute på krogen med nyfyllda pontus och fredrik osv. Anledningen till att jag var inne där i 10 minuter var att min oskyldiga pojkvän jämt råkar dricka för mkt eller så slår han huvudet och dricker en jäger 10 sekunder efteråt. Nånting som ja vetinte, kanske man inte gör. Istället får jag skiten för de hela och måste må dåligt över att min pojkvän kunde dött när jag låg på hallgolvet vaken till klockan 6 på morgonen. För att vakta lilla dig gubben, ingen fara......<3
Jag har varit på bröllop och en vacker dag kommer bilderna upp från det bröllopet. Väldigt fint va det och allt var skönt! Jag jobbade i köket, mycket roligt :)

Denna dag har det inte hänt så mycket. Jag har bara suttit och räknat mina points och typ städa garderoben. Måste skaffa mig ett gäng galgar.. typ runt 40-50 st ;S
aja, vi spånar på en design på texten till våra Team tröjor. Vi vet inte riktigt än! Men ska provbeställa från Vistaprint! Får se om de ens är något att ha men hoppas det. :D
Annars hade jag tänkt att trycka själv..Men då måste jag ju klippa ur dem själv! jobbigt!
Min pojkvän är så bra så jag vetinte vad. Han har jämt rätt och typ ahh han är fan ganska tråkig på MSN och internet.
Aldrig inloggad och typ bloggar 1 gång om året.  Han är som alla andra pojkvänner, sitter och lirar sims dataspel och glor på youtube. <3 I just love it!

Hej mä er !

Kommentarer
Postat av: anonym

bög

2008-09-09 @ 18:46:54
Postat av: Sofie

Okej, här var man inte bitter :D

2008-09-10 @ 10:23:54
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0