jobb

jobbat idag igen, var nice för maja var en trevlig prick! =D Roligt roligt! Nästa lördag så kör jag ju folkrace. Så jag kommer bli sen till jobbet, men de va nog lungt för henne. =) Hoppas verkligen jag hinner!!

Igår så for jag till fredrik efter skolan, gullplutten <3 Vi gjorde inte något speciellt igår, bara tog det lungt. Han skjutsade mig till jobbet förut, skönt!  gick jätte bra där juh. Står uppe på loftet, balkongen! =) Slutade runt 18.30..
sedan så vandrade jag hem där det stod bakade potatisar över hela köket! Närå men :D Gott! Så det mumsade jag på när jag kom hem.
Det har inte skett så mycket mer, vi kollade på stjärnor på is. Det var helt okej! Nuså sitter jag här och har spelat lite betapet rundor. Ska nog försöka sova snart är så himlans trött! Lösa lite korsord kanske :D

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0