i wanna know what love is..

Igår vare jobb som gällde. Det var vel helt okej, inte allt för mycket folk! Maja va så snäll som lät mig gå tidigare =)
Jag bad fredrik hämta mig så typ for jag hem och åt mat! Efter det så duschade jag, när jag hade nästan duschat klart så vart jag grymt less! De va vatten överallt. det hade inte runnit över hela golvet, så jag skyndade mig och duscha bort allt från kroppen och balsamet fick va kvar i huvudet. Då ba NEEEJ, det var vatten över hela golvet då! Så jag sprang ut och skrek på pappa. Han vart rasande och jag fick ju såklart skölja ur mig i diskhon :P haha.
Vi kunde juh glömma att hinna åka till härnösand till sju :P
Jag vart små sur, för vi skulle hämta Emma och wikke hos emma, sedan åka till partyt.
Så vi ringde slambilen och den verkade ju inte va beredd, haha! Vi väntade, väntade, väntade.. och sedan gav pappa upp.
Vi åkte utan att bilen hade kommit. Mötte precis då bilen när vi for och tänkte äh, mamma sköter det hon!
När vi var vid torsboda kommer jag på, HANDVÄSKAN?! Fan! Legget och pengarna! Fuck!
Så vi fick vända, och då var det även strul med gubbarna som var här. Dom tyckte dom va klar även fast stoppet fortfarande var där :P Så pappa fick gå in och prata vett med dom. Då blev vi ännu mer senare!
Aja, vi började dra oss och hämtade dem, fick sitta fyra bak hahah! Inte allt för nice men :D Det funkade.
Vi stannade på tempo och köpte en tårta med oss till Jonas, mums! Det var godans det.

Sedan när vi var framme så festade vi bara på, spelade Emmas "jag har aldrig.." spel. Det var kul!
Sen så vart vi lite less och drog oss mot krogen. Folket va så himla sega så jag, fredrik, marcus och nån till tjej drog oss till kajutan?! haha, där vare 30 spänn inträde :P Det var helt okej där inne! Emma och Jonas kom sedan dit, så vi dansade och tjoade haha as kul!
Vi drog oss vidare till bittens tror jag det var, trevligt trevligt. Där var Jakob och nån till.

Sedan så lessnade vi och drog till bigboy, åt! As gott! :D Bjöd min lilla prins på mat, så SNÄLL som jag är !!!!!!
Vi åkte hem efter det, vi var hemma runt 03.10.. Vi fick sova i Daniels rum, hehe!
Jag vaknade nästan varje timme av någonting. Runt 07.30 då vaknade jag helt, kunde inte somna om. Men nångång gjorde jag ju det. Men klockan 10.00 så var det något jävla larm på Daniels radio, som slog igång. "I wanna know what love is, i want you to shooow me" hahahahahahah! Dåligt man ba, va?! va äre för något som låter?!?!
hahahaha :D
Slog av den lite snabbt, vart ju så himla less. Drack lite vatten och somnade om igen.
Vi klev upp runt 1, sprang ner och kissade typ, mådde ju jätte bra? Haha
Vi åt rostade mackor till frukost, gott gott :) hihihi
Pappa skulle hämta oss 3, men blev vel typ halv ist. Vi skjutsade hem Wikke och sedan hem för att chilla sedan äta.
Nu sitter jag här, fredrik har åkt hem och jag ska mumsa i mig chips. Klockan 20.00 ska jag se  hål i väggen, det var så himla länge sen nu!
Ha det bra allesammans.

Tack för en skit underbar kväll igår grabs and girls!!! (och kakmonstret)
(bilder kommer från gårdagen.)

Kommentarer
Postat av: Emma

TACK SJÄLV DARLING <3 Det ska göras om!!

2008-11-16 @ 20:18:08
URL: http://eemmakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0