Bodaborg



Igår var det lördag, vi var på boda borg med, maja, norrda, mattias
och sabina. Tjejerna mot killarna, super trevligt! Vi vann ju såklart
för att dom kunde juh inte hålla sig att fuska. Idioter! :o
Vi var där till kl 5 igår typ, sen åkte vi hem och drog på donken och åt. Gott!
Jag skulle ju på party kl 7, och de hann jag till. Bytte om där och fräschade upp mig.
Pappa vart lite fuller, så vi gick till subway runt 2 nån gång, och åt..
Sen åkte vi hem med daniel och elina! 3 satt jag hemma och åt min macka :)
Nu idag så gör jag int eså mycket..ska vel göra lite arbeten i skolan...
Annars vet ja inte, vill träffa fredrik igen haha! <3














Här har vi frisyren, så ni ser mer :) hihi!

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0