big fucking deal

blir så less på folk ibland..

Min dag var helt okej, jag vaknade imorse med halsen upp i ansiktet, hade så jäkla ont! Jag klev bara upp och tänkte de går vel ööööver...Första lektionen bestod av historia, sugit.. Bussresan var tröttande, trodde jag hade missat bussen först men haha!
Fredrik klev på i timrå, som vanligt.. När jag kom upptraskande mot skolan halkade jag 10 gånger typ, närå men.. Historian började och vi gick till ett grupprum och gjorde klart våran gruppuppgift.. :D så vi är ledig på torsdag från historian hihi och från MKOBn! :D
Efter det hade vi webdesign, vi skulle jobba med ramar, hah! Sämst på det juh. Skriva en "tidningsartikel" med ramar :P
För mig gick det vel sådär, ska nog göra klart det senare eller imorgon.
Sedan så var det människan socialt och kulturellt, vi jobbade på våran film. Fick ihop konversationen, jobbigt var det! haha!
Ska försöka lägga in det på datorn imorgon, se om jag hinner.
Dagen slutade runt 13.30.. Jag åkte hem med 13.55 bussen!
När jag väl var hemma kom huvudvärken, ush, värken i halsen gick inte över heller,
jag vilade, kollade på AA... niklassson stick!??!?!!!!
pratade lite med fredrik på msn,
Och nu sitter jag här, lagade mat förut...
Prisonbreak ikväll! :D:D:D

Jag ska försöka somna tidigt ikväll igen! HEJ MÄ ER!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har blivit utmanad gullet, kolla min blogg :) <3

2008-11-22 @ 18:32:16
URL: http://eemmakat.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jorå, har msn. Addar dig när jag kommer hem från jobbet. :)

2008-11-26 @ 10:10:51
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0