Glasögon freak.

Hej och hå!
Nu var det länge sedan jag uppdaterade .. Men det har endå inte hänt så mycket (tro ja). Denna vecka som varit har vi inte gått så mycket i skolan, det har varit jätte skönt! Önskade alla veckor såg ut så dära..
På valborg gjorde jag absolut inte mycket men hade jätte trevligt!

Vi hade en lektion på onsdagen, gymnastik. Där jag glömde ge pengarna till Emma - PÅMINN MIG !!!!!!
sedan så åkte jag hem med 10.05 bussen där jag och saggie gjorde sällskap ;D
Så när jag kom hem började jag fixa lite i rummet för att min bror och Anna skulle komma hit och sova.
Sedan så duschade jag och packade och fixade mig.. Tog 15.50 bussen till Timrå där jag skulle möta upp Fredrik och Ingela, så när jag gjort det så plockade vi upp Sofie och Patrik. Sedan bar det hemmåt mot bandsjön ;D
Vetinte vad vi gjorde då men Ingela började med maten sedan las de på grillen :) haha! gott! Vi satte oss sedan och åt den, mums, det var jätte gott! Vi mumsade i oss det sedan åt vi efterrätt och bara umgicks ;p trevligt trevligt! Jag vene men vi eldade också mitt upp i allt, kom inte ihåg när! haha, Men de va vel också mysigt, =)
Jag och fredrik gick upp för att lägga oss och sova, vilket vi gjorde...vi total somnade båda två ;D Hahah!

Så när vi vaknade så gick vi ner för att fika men va inge hungri, så höll Patrik och Ingela på med något ute och bejb hann inte hjälpa till så att han plockade ur diskmaskinen ist ;D hehe!
Vi åkte hem till mig runt 3-4 och jag duschade efter all rök och tjoffs från elden! Sedan så typ övningskörde jag till birsta där vi skulle äta på nya mAx, vart så arg för pappa tvingade mig åka in på parkeringen och jag vägrade nu. BLÄ!
Aja, vi åt på mAx och åkte hem till mig, där jag och Fredrik chillade typ, jag somnade först och fredrik somnade med tvn på, HAH, vaknade halv sex av tvn. Stängde av den och gick ner och pissade :P

På fredagen när vi vakande så kom mamma upp och väckte oss, med att mina brillor hade kommit men va felande :P För att Carola sa att ena paret var snorgrön på bågarna utanpå..
Men tji fick hon när mamma kom dit! Dom är ju snorgrön innuti. HAHA
Aja jag tog på mig dem och överraskade fredrik ;D Han tyckte jag va jätte ful! och ville ha papper på att jag hade synfel. Ye, schysst! sedan så åkte han hem :) Jag och elin började göra oss klara å sådära, åt och sånt shit!
Sedan så for vi iväg med 16.17 bussen och skulle köpa externhårddisk! Vi kollade mediamarkt sedan så bestämde vi oss för den vi sätt på onoff. Vi drog ner och knäppte leg/körtkorts foto. Då fick vi också knäppa en kompis bild :D lite finurligt! hihi! Sedan gick vi in på birsta city jag köpte en klänning till skolavslutningen, skönt att ha de gjort! Pappa kom och hämtade oss när vi va på Willys så skjustade han upp oss till onoff.. sedan va vel dagen slut! förutom att på kvällen glodde vi på Talang :)
Och idag, lördag, ska jag åka till Fredrik medans min Pappa och Mamma har blivit bjuden på saffran utav min brors tjejs föräldrar.. :D för att han har fyllt 50 ;) Det är ju snällt!
Får se men får vel skjuts av pappa snart till fredrik efts de ska till mormor och morfar innan saffran. Aja!

image61

här är en nytagen bild på mig, haha! (är nyvaken)
Med de ena brillorna på ;P ÄR JU SÅ HIMLA FUL! ;P

Kommentarer
Postat av: Eemma

Du blev så fina i brillorna gummsan!! :D :D På måndag är vi tvillingar! :]

2008-05-03 @ 13:22:29
URL: http://eemmakat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0