Skola

hej hopp gummisnopp,
Denna vecka började med att det var massa tråkiga blä ush skoldagar ! :P I måndags kunde jag hämta ut min tröja =) hihi, den va jätte fin! Gillar den!  :)
På skolan har det varit roligt iaf, har varit med emmis :D:D hihi,
har ganska mycket att göra i skolan, så, det är jobbigt iaf! Ett repotage ska jag sitta och skriva på hela dan idag. blä!
Det är därför jag inte har tid att skriva här något.
Har kommit ganska långt på grafen, ska kolla lite på den nu hihi.

Jag håller förövrigt på att sälja min jacka, ni kan gärna kolla och buda på den om ni vill ha den :D
http://www.blocket.se/vi/15410222.htm?ca=4_s

Jag uppdaterar min bilddagbok typ varenda dag. Ni kan gärna också kika in där :D HAH
http://c-c.bilddagboken.se/

I helgen ska jag ses med frod. <3 Jag saknar honom jävulskt redan :( kan inte va utan dig så länge babe ! <3
looooove it.

Med vänliga hälsningar
Cisi







image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0